tisdag 29 maj 2012

Regn & kallt....

Vad hände med det underbara vädret tänkte jag idag när jag vaknade.
7 grader och regn ute, så snabbt växlade det från värmen och solen.

En dag inne med mys & massa besök av dom som kom utan sina barn. För ingen vill ju få sina små smittade, det förstår jag till fullo!

På kvällen stassade jag om från mjukiskläder och 2 barnsmamma till en kväll med några vänner från min gata. Vi har bestämt att ses lite då & då hemma hos varandra en vardag kväll för lite snack. KUL!
Väldigt välbehövlig kväll för mig, minns inte sist jag var iväg hemifrån på något en vardag kväll. Då blir det alltid extra kul när det blir av. Lyx mitt i veckan vill jag kalla det för!

Och så dom underbart doftande blommorna som Marita kom med idag, tack snälla!


Hoppas på lite varmare imorgon & att barnen mår bättre!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar