måndag 7 maj 2012

Full rulle....

Oj dagarna har bara rusat sin väg, men så otroligt härliga dagar.
Lördagen hade Hannes hemma 3 kompisar från dagis. Lek & bus hela förmiddagen & Lovisa fick vara med hela tiden. På em var det dax att sätta igång att förbereda oss inför cykelfesten, vi fixade varmrätten i år. En otroligt lyckad kväll & natt med dans in mot små timmarna.
Söndag sovmorgon & mys med barnen.
Idag måndag ny start på veckan. Jag & barnen gjorde oss klara efter middagen för Hannes fotbollsträning där Martin mötte upp oss som en av tränarna för alla 5-åringar.
Nu har jag lagt barnen & Martin tränar, så jag intar soffan om en stund med gott samvete efter håll igång dom senaste dagarna.



Solen skiner ute & imorgon ska jag ta mig en promenad efter några dagars uppehåll!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar