torsdag 3 november 2011

Tankar....

Mina tankar finns där ofta på hur åren gått och att mitt liv blivit så himla bra.
En underbar sambo & två underbara barn, tacksamheten att ha dom i mitt liv.
Lycklig över min familj & mina syskon samt att deras liv är bra och att vi har den fina kontakten med varandra.
Över dom  släktingar &vänner som finns i våra liv.
Men också en sorg, en sorg över att min pappa försvann från mitt & min brors liv när vi var små. Att inte ha honom som jag har alla andra jag älskar i mitt liv. Han finns i Finland men inte som jag önskat i mitt liv den dagen mina föräldrar valde att gå isär. Den dagen valde han att inte ha den kontakten jag önskat i mitt liv.

Jag har ändå inte gett upp , kanske en dag att han inser alla år han gått miste om....kanske.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar