söndag 9 oktober 2011

Det blir inte alltid som man tänkt....

Som vi sett fram emot att få träffa våra vänner med barn igår kväll. Maten var lagad, massa gott var inhandlat & barnen var så glada över att äntligen få träffa kompisarna.
Lovisa hade klagat över ont i armen sedan lunchtid och det blev inte bättre, så jag bestämde mig för att ringa 1177 där vi fick order om att åka till akuten. Sagt och gjort packa ihop lite saker samt ringde min vän och berättade läget. Där på akuten blev vi kvar i timmar, tur att mina kära föräldrar kom med mat & sällskap till oss. Efter många timmar fick vi träffa en läkare som sa att armen gått ur led, men han sa att dom flesta barnen fixar det tillrätta på egen hand.

Idag fick Lovisa hoppa över gympan då hon fortfarander klagat över ont i armen. Hannes gick på sin gympa och direkt därefter åkte vi på middag till mina föräldrar.. Jag ville att mamma skulle kolla på Lovisas arm , som sjukgymnast kan hon ju så mycket bra saker.Efter många mysiga timmar med god mat & mycket lek så började Lovisa använda sin arm. Helt underbar känsla, mitt mamma hjärta är lättat.

Det blir inte alltid som man tänkt sig, men barnens välmående är det allra viktigaste!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar